Sunday 11 September 2011

Doa duduk antara 2 sujud









Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamnii (Rahmati aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa'nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa'afinii (Sihatkan aku)
Wa'fuannii (Maafkan aku)


Sumber - Wall FB Sham Kamikaze


p/s : Subhanallah..Terima kasih kepada saudara Sham yang mengingatkan. Beliau selalu berpesan-pesan kepada sahabatnya di dalam FB. Sehinggakan apabila tiba waktu solat yang wajib pun dia akan mengucapkan " Selamat Fajr / Zuhur / Asar / Isyak sahabatku semua :) ". Secara jujurnya aku kagum akan diri beliau yang baru sekarang ni. Mudah-mudahan hidup beliau diberkati dan dirahmati Allah S.W.T. Amin.

Selamat beramal. Mudah-mudahan solat kita lebih khusyuk selepas ini. Amin.





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! :)