Sunday 1 January 2012

Satu hari, Bulan satu, 2012!

Aku tergesa-gesa menulis sesuatu yang aku tak pasti di sini gara-gara takut masuk hari ke-2 tahun 2012. Mungkin sebab ramai orang dah tulis wish pasal 2012 kot. Entah.

Apa yang menarik 2012 ni? Orang putih cakap tahun berlakunya kiamat eh? Wo. Tarikh kiamat tu Allah je yang tahu. Yang pasti hari jumaat kan. (It happens on Friday Bro!)

Umur aku pun dah naik setahun. Kau pun sama kan? Tapi tak cukup bulan lagi. Lahir lambat. Hehe. Aku pun tak tahu nak jadi apa aku ni. Tapi kan aku rasa aku macam ada cita-cita nak jadi uztaz la pulak. Woi lari betul dari bidang aku sekarang ni. Kalau aku tahu dari dulu lagi aku belajar bahasa arab semua. Haha. :p

Perenggan terakhir aku untuk hari pertama tahun ni :

"Selamat tahun baru 2012 buat warga bloggers yang sudi membaca blog ni. Semoga kita semua hidup dalam lindungan Allah dan sentiasa meningkatkan amal kebaikan kita. Bukan apa. Buat bekal kita bila mati esok. Bukan pergi sekolah atau kerja je yang kena bawak bekal kan? Huhu. C:"

Assalamulaikum.


Suka tengok Ustaz Azhar Idrus main gitar. C:

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! :)