Wednesday 18 January 2012

18 hari yang menakjubkan!

18 hari dah aku ada kat dunia ni untuk tahun 2012. Kau pun sama kan?

Esok masih ada or esok masihkah ada? Dua statement ni berlawanan satu sama lain kan. Antonim kot. Biarlah. Ikut rasa masing-masing la kan nak pilih yang mana. Kesimpulannya tetap sama bagi aku. Sebelum kau pilih salah satu statement tu, kau kena bersyukur sebab hidup dah 18 hari untuk tahun ni. Huhu. Kalau baby yang lahir 01.01.12 hari tu, dah 18 hari la adik-adik hidup ye. :)

Dan beberapa hari sebelum ni aku tak putus-putus diberikan rezeki. Alhamdulillah. Taklah rezeki macam orang bagi RM1 juta ke apa.(Tapi tula. Serius aku cakap kalau aku diberikan RM1 juta aku nak try buat filem islamik. Biarlah kalau bergerak secara 'indie' sekalipun. Biarlah hasil kutipan panggung tak seberapa pun. Asalkan aku puas. Mungkin antara 1 filem islamik yang boleh menyaingi filem islamik indonesia. Siapa tahu kan? Konsep simple.) Cuma ada saja orang yang menghulur sesuatu kat aku. Wang rinnggit ada. Senyuman ada. Pertolongan ada, Buku Solusi ada. Dan err buah limau pun ada. Haha. Taula nak raya cina kan.

Bagi aku tu semua rezeki. 


Alhamdulillah. 18 hari yang menakjubkan.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! :)