Saturday 17 December 2011

Suatu malam radio berasap!

Satu malam tu aku keluar dengan kawan-kawan ofis. Ada orang nak belanja tengok wayang la katakan. Sebelum tu radio yang aku dengar dalam kereta tu main lagu apa entah. Aku tak ingat dah. Tapi bukan genre aku la bro. Then azan maghrib berkumandang. So senyap. Hormat. Doa. Then radio tu putar lagu nasyid Rabbani dengan apa entah satu lagi nama grup tu. Aku pun layan. Kadang-kadang muzik nasyid boleh bawak balik kau punya mind yang banyak pikir pasal dunia nie even girl sekalipun kepada Pencipta sekalian makhluk. So kredit pahala free masuk. Hehe. Tapi bila dah nak sampai ke destinasi, aku rasa wah ok gak sound band ni. Dengar macam sound kebanyakan band indie. Tapi lirik dia ada nama Allah. Aku pun apa lagi. Wow! Superb! Tak tahu la band apa. Tapi serius pandai dorang sampaikan mesej. Kenapa la aku tak start dari dulu.


p/s : Thom Yorke, aku dah ada kawan baru kat tanah air aku sendiri. Nama dia MonoloQue.


Aku kena start plug in balik gitar elektrik aku! On balik Audacity recording! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! :)