Tuesday 13 March 2012

Sunyi.

Page ni terlampau sunyi buat aku. Dah lama tak update. Dah lama takde idea. Dah lama tak menulis.

Mungkin baru-baru ni terlalu sibuk dengan produk2 lomo rasanya. Sibuk dengan filter, adapter, flash, filem dan macam-macam lagi kot. Masih baru dalam Lomografi. Oh ya, sila2 la jenguk ke blog ke 2 aku tu. Mungkin di situ ada jugakla keaktifannya.

Kerja pun sebenarnya membataskan lagi aktiviti2 lama aku. Kalau dulu sibuk duk cari ayat-ayat puitis, atau cari melodi-melodi bahagia, atau jamming ke, atau menulis cerita ke dan sekarang perkara yang menyibukkan aku adalah angka yang tak putus-putus masuk keluar dalam kepala aku ni. Haish! Kenapa la duk sibuk ambik akaun dulu kan.

Finally, assalamualaikum kawan. :)

(One of Bidadari mesti tiada nama kan?)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! :)